Härlig morgon :)

Jag hade ställt klockan på 07.30 idag...
men ja vaknade ju så klart inte då, utan kravlade mig upp vid 9.45...
då var d bara på me kläderna o ut me wilma på en powerwalk innan frukost!
50 minuter traskade vi i ett raskt tempo :)
men imorn blir d att ta på sig mera kläder på benen,
dom var kalla o stela så känndes som att ja hade 20 extra kilon att lyfta för varje steg...

sen vart d lite hemma träning m situps, armhävningar o lite biceps m hantlarna
ska ju jobba idag så d var den träningen ja hann me
sen fick jag massa energi efter frukosten så har sprungit omkring o städat
o plockat som en galning :)
det är bevisat, jag är inte en människa om ja inte får träna o röra på mig :)
blir jobb nu 15-22.15, är verkliiiiiigen inte sugen på o jobba!

nee nu måste ja stressa som vanligt !

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

inte ens hantlar skulle hjälpa mig!!!!kram o ha det så bra på jobbet

2009-01-30 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback