Bland det bästa jag vet

är att gråta! haha :P
kom på mig själv när jag satt här vid datorn igår och
såg på ett avsnitt av Greys anatomy, (vilket var sorgligt så det rann många tårar)
att gråta till en film eller serie är bland det bästa jag vet
då nånting i det man ser gör att man blir tagen till tårar

sen så har jag ju iofs lätt till tårar
såg bonde söker fru bröllopet idag, o då började ja oxå gråta :P

kan oxå ha o göra me att ja "gillar o vara lite olycklig"
haha hur normal e jag ?
lr gillar o gillar, men ja brukar på ett eller annat sätt se
till så ja hamnar i sånna situationer som slutar med att ja får bli olycklig
så istället för att välja att springa åt andra hållet när ja snubblar
över en sån situation springer jag rakt in den :P
o jag e så väl medveten om det, det är det som e så knäppt :P
men spänningen du vet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback