Soon gammal ragata

Ja snart närmar sig dagen jag har bävat för
min 24års dag....
jag vill inte, usch, men ja måste väl bli äldre,
sorligt men sant!
Fredagen den 6e mars förvandlas jag till en gammel tant
yes. tur att jag har mina allra närmaste o käraste här
som kan fira denna sorgens dag med mig

Fast alla vet ju att ja eg älskaaaar att fylla år, pga paketen, hihi
åhh ja e som ett barn när d gäller paket! kommer nog alltid vara det

Önskar mig inga roliga saker
lr önskar ja mig nåt alls ?

finns saker som ja behöver, tex :

Bur åt Wilma till bilen
en skrivbordstol till datorn
en externhårddisk/usb
en väckarklocka (gärna en som gör mig döv, tar mig inte upp på morgonen)

Märks att man blivit gammal, kan inte ens skriva en önskelista längre

Men den skulle väl se ut som vanligt:

Pengar
Presentkort Hm o Gina

Det är ingen ide att ja skriver att jag vill såå gärna ha en ny Audi,
för bror sa att han hade inte råd att köpa en till mig, hehe :)



Min första födelsedag i Umeå
endast 22 år gammal
ojoj ta mig tillbaka

Kommentarer
Postat av: Karin Fagervall

ååhh va långt och fint hår du hade på bilden! hehe snart är det grått moahahah ;) nä skämt å sido snart är jag också gammelnucka.. hujjaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback