Massage tack

Har tränat idag, rygg o axlar
träningen gick inge bra, men ja ökade i lats drag o en axel övning :)
glömmer alltid nästan bort o äta innan ja tränar, äter knappt
ens frukost lr lunch, då e d inte så konstigt om ja inte orkar
hantlarna för kroppen skakar
skräpning på mig!

axlar gick åt fanders, när ja skulle köra hantel press så vek sig
vänster arm, orkade inte för fick jätte ont i vänster skuldra
känndes som att ja hade en knut lr nå
så jag skulle behöva en massage !

jag har helt vänt på dygnet, har ju alltid varit en natt människa
som suttit o ugglat hela nätterna
men nu är jag sååå trött kl 10 på kvällen så d känns som att klockan
är 3 på morron, o nu har klockan slagit 10 så nu har ja börjat gäspa
så sängen för mig nu!

natti natti

Dagens tränings outfit, mitt nya rosa träningslinne :)


Kommentarer
Postat av: jonte

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback