Lördags party :)

Igår blev d en oplanerad fest!
Johanna ringde 16.30 då ja var istallet,
o kl 19 satt ja på bussen på väg till brogatan!
Tyckte ja var såå snabb, att hinna hem, handla,duscha o laga mat.
Sminkningen gjorde ja dock på plats, men e stolt över min snabbhet ändå, hehe :)

Åh va vi hade roooligt igår
det behövde jag, umgås me kompisar o ha kul
jag har ju bara suttit hemma o ugglat i över 1 månad
mera fest åt mig röstar jag på :)
d som e negativt är dock att man är så seg o får inget gjort dagen efter :(
Fast jag, johanna o lisa har faktiskt varit o spelat badminton 1 timme
sen gymma rygg 1 timme, så vi har varit sååå duktiga så här på bakisdagen!

Hoppas Johanna nu lägger upp bilderna på facebook snart!
för ja tog inga bilder, bara dom här nedan :




Haha ! Kvällen bjöd på smaskigheter :p
Inte så smickrande bild, men den bjuder ja på :)
Tycker att den här bilden sammanfattar kvällen, vi var lite halv knasiga igår :)




Kvällen gick i turkost :)
tycker om min nya kjol! :)




Kvällens sminkning :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

herregud!!kan inte du komma o sminka mig....varje morgon`???

2009-02-08 @ 19:35:45
Postat av: Tezz

haha, ja d hade väl inte varit helt fel ? :)

Vi tar en smink o vinkväll snart?!? :)

Postat av: Åsa

Jaaaa gumman,det gör vi,när då???

2009-02-09 @ 16:26:30
URL: http://bergsbodatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback