Lista

Snodde listan av Karin

Vem berättar du allt för?
Allt för många, måste skärpa mig, inte bra o vara en öppen bok. Men Linda får veta det mesta, o Andreas får veta d han frågar om, haha :P
Vad är du rädd för?
Vad e jag inte rädd för ? Men spindlar o höjder står högt på listan
Är du svårflörtad?
Jag var det förr i tiden, saknar det, var så spännande :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa en ny bil, Audi, mm najs :) resa, köpa kläder, förbättra boendet m.m. sen skulle ja självklart placera o spara!
Tänker du mycket på ditt utseende?
Förr var utseendet allt, typ. Kanske saknar den tiden oxå :P det går utför, känner stupet närma sig :p hehe
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Glasögon orm e jag ibland, svarta Ralph Lauren :)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Tyvärr på den som ställer upp mest, min kära mamma :( förlåt.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
2,5 år säger vi
Hur många förhållanden har du haft?
2
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nee jag älskar min kära bror. han betyder allt för mig! så blir inte mkt bråk :)
Vad föredrar du för sorts filmer?
Äventyr, action, komedi, skräck
Vad slösar du mest pengar på?
Kläder och mat.
Vill du gifta dig?
Jag e född till att gifta mig, stort prinsess bröllop, annars får d fan va. o fetaste ringen ska ja ha oxå, bara så ni vet :P
Vilken kändis är hetast?
En bara ? Åh finns så mkt heta manliga kändisar, ny favorit varje dag. kan inte bestämma mig :P
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport ?
Ja typ alla, jag kallades ju karatemorsan på lågstadiet för att ja kickade killarna :P moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback