Ny frisyr !

Gaaaah jag har inte klippt mig sen i april typ !!!
ojoj mitt hår har sett förjävligt ut i flera månader, inte bra
men Frida ska klippa mig till veckan :)

har velat om ja ska spara ut håret lr inte
men ja har ju ett jävla bajs hår, får inte att ha nåt mellanting
utan antingen kort lr långt
för hur mkt man än plattar o sprayar så gör håret som d vill,
dvs inte som ja vill :P

så jag har beslutat mig för kort igen, o kortare den här gången :P hoho
blir skönt att ha ett lätt skött hår igen



som vanligt inspirerad av Rihanna ! :)


ohh kolla in den här frisyren ------->
( cool frilla ! )

vill haaaa :)



Kommentarer
Postat av: Erica

så du ska cutta dig! då fåru lägga upp pictoras sen :)

2009-08-21 @ 16:04:33
Postat av: ee

ey you. står det lund på mig nu? jag har försökt se men jag ser inte :) lund är jag ju inte i.....

2009-08-22 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback