Ett sista farväl

Jag kan inte fatta att dagen ja har bävat för så länge nu är här
Imorn tar Tjango sina sista steg på Rutviks ängarna
sen lämnar han oss för häst himlen...

Tårarna rinner nedför min kinder för jämnan
tanken på att aldrig mera träffa mitt älskade djur får mitt hjärta att värka nå jävulskt
men Tjango har levt ett mkt långt o bra liv
o på de 10 åren vi fått tillsammans så har ja överöst han med kärlek

fick veta att sorg är ett bevis på att man har älskat
å vad jag har älskar denna häst sjukt mkt



-Amor vincit omnia-
Kärleken övervinner allt





Min älskade vän du kommer finnas i mitt hjärta för alltid
finns inte ord att beskriva min kärlek till dig
Farväl min dyrbaraste skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback