The Notebook

jaha nu har ja sett denna underbara film
men d blev inge snyft :(
lr d steg upp tårar i ögonen när hon kom me bilen o bar ut väskorna
men d trillade aldrig över...

det måste ju vara nå fel på mig ?
fatta hur lätt ja brukar ha o gråta !
ja kan ju tom gråta på beställning om ja vill. hehe :P

jaja. Jag o Erica blir iaf kär i Noah ;)
ohhh han var ju som najs, fiiiin

sa till mamma att ja såg en kärleksfilm
hennes svar:
- Det är nog inge bra att du ser en sån film
ojoj va hon känner mig min mamma....

för nu sitter man här o vill att denna kärlekshistoria ska hända en själv!
känner sig ensam o vill ha kärlek
lr ja e ju inte ensam, sitter o pratar me Erica o vi kommer fram till att vi vill ha kärlek! :)
mera kärlek åt oss !

Kommentarer
Postat av: Erica

JA, mer kärlek åt oss..

Man ska inte nöja sig med det lilla.. ;P

2009-04-16 @ 10:59:14
Postat av: Tezz

hehe nee helt rätt!

det lilla nöjer man sig inte me länge :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback