Back in town ;)

jaa då var man hemma igen i Ume :)

fatta hemma kär jag är! älskar mitt hem,
allt här hemma är mitt mitt mitt :)
hade lätt kunnat bara ligga hemma nu i en vecka o njuta :)
men den lyxen har man ju inte

i helgen har d inte hänt mkt....

Lördag:
- hälsa på bror på sjukhuset
- jobba några timmar, fick finbesök på jobbet!
- häng me Linda i Rutvik, "It's getting hot in here so take of all your clothes. I'm getting so hot I wanna take my clothes off"  så sjöng jag o dansade omkring, sjukt störd var jag hela dan ;)
- skjutsa Linda hem o sen till hennes jobb
- prata me Karin, känns som år sen sist! Men innan vi e 40 lr hur ? :) lr vilken ålder var det ? hehe
- sen hem o sova typ...

Söndag:
- hämta bror från sjukhuset
- lunch me min gamla vapendragare Micke :) "jag kommer inte ihåg hur många år sen d tog slut ,öhhh inte jag heller" tss
- jobba några timmar
- middag hos mormor
- hem o packa, sen köra mot Umeå...

var kul o vara hemma en snabbis men känns som att resan var väääääldigt onödig
jag hade kunnat göra beställningarna hemifrån..... Gaaaaaaaahhhhhhhhhh
jobbigt när kommunikationen är kass
jaja

nu e Wilmis här hemma me mig iaf :)
hehe lill gumman har varit sur på mig för att ja lämnat henne i 2 veckor
men hon tinar upp snart :)



Jag o min Linda
vi fick skratta mkt när vi sågs, som vanligt då :)
vi mår som bra av varandras sällskap, friends 4 life !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good to have you back! :)

2009-04-19 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback