stan.sol.grillning.viiin =)

Idag har vi gjort stan!
lr gjort o gjort, hittade ju ingenting :(
skulle ha byxor, skor, jacka o en schal.
kom hem me 2 schalar. haha

men nu har ja en riiktigt snygg schal iaf :)

vi blev less på stan rätt snabbt så ja o Linda åkte hem
o satte oss på min balkong o sola o fika :)
o nu är viii så snygga me massa svart färg i håret ;)
lääängtar verkligen tills ja får klippa av mig mitt hemska hår
ja ska nog vara modig o klippa hyfsat kort :P

blir att skölja av färgen snart sen åka o fusk sola o till stallet
sen är d bara o öppna vin dunken!
d blir najs me grillning o vin ikväll :)
så får vi se om d blir nån utgång, hoppas erica hänger på :P

Kommentarer
Postat av: Erica

OCH ett linne! :)

Klart jag hängde på.. hehe.. tack för igår!

2009-04-26 @ 10:01:06
Postat av: Tezz

haha ja extremt viktigt att komma ihåg toppen :)

yes du e alltid på ;) d tycker ja om! hehe :)

tack detsamma vännen!

Postat av: Erica

lite dåligt med uppdatering idag Tezz.

2009-04-26 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback