Sooooolen =)

valde solen istället för Iksu i förmiddag :)
klokt val tyckte jag!
har fått hyfsade bikiniränder ;)
har aldrig haft så här mkt fräknar må ja säga
ser ut som pippi långstrump typ. haha

så nu blir d att göra sig nå situps här hemma sen får d bli nån lång prommis senare
mamma o mormor lär ju dyka upp vid 6-7 tiden tror jag...
kanske min Linda kommer imorn oxå, jippie ! :)
o kanske kanske kan d bli utång i helgen?
var nog 1 månad sen ja var ut, har varit sååå less
men nu hade d varit kul att gå ut o dansa lite :)

va som händer annars i helgen är trädgårsmässa på fredag
stan på lördag, o städa ur stallet på söndag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan inte jag få följa med på schlagern på lördag,behöver en utgång efter boupptäckningen!!!

2009-04-23 @ 23:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback