Skärtorsdag

Tog lite sovmorron idag :)
e ju ändå skärtorsdag!

ska äta lite frukost sen åka till WSP o få lite papper underskrivna av Anders
sen blir d IKSU !
men vet inte va ja ska träna.... har ju träningsvärk i heeeela kroppen! :)
men blir nog lite löpning om inte bena är helt stela o så mage

därefter lunch o så jobb 16 - 22.15....det var min skärtorsdag!
resten av påsken blir nog lika ointressant som denna dag.
jepp jepp

är det bara jag som är helt ensam i påsk ???
varken familj lr hund, just me...denna helg kan ju inte bli annat än boring
jaja jag klarar mig ju som alltid ändå :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du ska ju komma o va med mig...eller så går vi ut o hittar på nåt kul,hör av dig!!kram

2009-04-09 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback