Scary

Gick just omkring i min lägenhet o tänkte hur mkt ja tycker om den

O vad får jag ser då????
Min ytterdörr står öppen !

om nån hade sett mig då så hade dom nog trott att jag sett ett spöke. hehe
för alla tankar hann rusa i mitt huvud.

- det är nån i min lägenhet. han gömmer sig
- jag kommer dö i natt, annars blir jag våldtagen
- om jag inte dör så kommer ja bli kidnappad o tagen till ett baltiskt land där jag tvingas till att sälja sex, utan att få betalt!

ojoj min fantasi tar mig till oanade världar ibland
men d var faktiskt lite obehagligt att dörren stod öppen
så känner mig lite små rädd o gå o sova :(

klarar mig utan karl galant, men nu hade ja gärna haft en här....

Kommentarer
Postat av: Knarin

Men låser du inte? jag låser då alltid dörren efter mig, hos vem jag än är haha :P

Postat av: Erica

Nu är man back on track! Hör ju till vardagen att kommentera i din blogg ;)

2009-04-08 @ 12:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback