Prickig korv !!! =)

Nu har Erica klagat på att ja varit dålig på att uppdatera :P

så är väl bäst ja slänger in ett inlägg så hon blir nöjd :)

Har legat ute några dar nu o solat min nuna
börjar faktiskt få lite färg
lr jag ser rättare sagt ut som en pricki korv i ansiktet
fräknar lite här o där :)

men det är klart, är man genomskinlig så är man :P
får nog jobba på några veckor till, hehe

igår var jag duktig !
gjorde massa saker som jag skjutit upp allt för länge
så mina axlar känns sååååå mkt lättare nu, en befrielse :)
har fortsatt denna dag på samma sätt men har inte gått lika bra,
men d e bara för att jag inte fått tag på personer via telefon.
ska fortsätta terra :P

men kanske blir Lule i helgen ?
vi får se men d lutar åt det....

Glädjen över sommar i Umeå är borta, men va ska man göra ?
ingen karl som vill försörja mig så ja får knega o slita på egen hand, hehe
får ju ändå den bästa sommar månaden här hemma, d blir najs :)



Så här har jag legat i 3 dar nu
fatta skönt !!!
men har åkt på mkt nysningar idag...
tydligen inte bra o ligga halv naken ute i april, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken porrig bild ;D

det är värdelöst att du ska upp till luleå i sommar.. aja, får ta igen allt i juli månad!

2009-04-15 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback