Påskafton

Ojoj jag låg i sängen till typ 15 tiden igår :) hehe najs
var ju som lite trött

var meningen att ja skulle hänga me Andreas min vän,
men iom att ja låg i sängen så länge o drog mig så hann han göra andra planer

så ja o Erica styrde upp grillning me Björn o Rosario
mkt trevligt må ja säga!
vi gjorde typ mat för 8 pers....haha
vi åt så mkt så blev så trötta så vi la oss allihopa i sängen o vilade, hehe
men Björn lät oss inte vila nå långa studer, var lampan på o party party snack :P

jag o erica bangade krogen igår, skönt !
men ja drack lite så blev att krascha hos E inatt
jag har sovit sååå gott :)

tror ja måste börja åka omkring o snika sovplats hos alla ja känner
så jag får sova långa nätter, hehe
ja som alltid förut sovit så gott ensam, måste vara ett tecken på att det inte ska vara så längre :P

ojoj nu blir d jobb!
9.45 - 16.00, ska öppna butiken idag så e lite nervös
var så länge sen så ja kommer knappt ihåg va ja ska göra
men d löser sig :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Så du sov gott inatt? jag låg som en klubbad säl..

helt död. hade ett missat samtal från björn.. plus ett sms.. hehe men eftersom jag är så smart så hade jag stängt av både vibratorn (säger man så?) och satt den på ljudlös så vi inte skulle bli störda i våran skönhetssömn! hoppas de gick fint o jobba.

2009-04-12 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback