Made my day :)

Idag på jobbet så sa en äldre karl till mig
-"Vilken vacker kassörska!"
jag skrattade o tackade så mkt =)
-"Ja nu blev jag då alldeles till mig" sa han o blev röd i ansiktet

Vilken gullig gubbe!
Jag har jätte svårt för o ta emot komplimanger
ja brukar inte tro på dom en sekund :P
får ja höra att ja e fin en dag som ja tycker ja inte alls e fin
så tänker jag ju att människan är ju fan blind :P

Jag o Erica låg faktiskt o pratade just om komplimanger i natt innan vi somnade
o då sa hon att "oftast så ger ju inte folk komplimanger om de inte menar va de säger"
o för det mest är det ju så, bara i undantag som man kanske vrider på sanningen lite...
Erica sa även en till klok grejj " Man måste älska sig själv för att kunna älska nån annan"
Många kloka ord den flickan har att komma me :)

men det gubben i kön sa till mig idag gjorde verkligen min dag!
Där satt ja i kassan o var lite trött o kände mig slitnas i världen
o så får man höra nåt så oväntat helt plötsligt :)

He made my day =)

Kommentarer
Postat av: Erica den vise

Ja det kommer kloka ord från min mun!

Vilken söt gubbe! :)

2009-04-13 @ 01:13:32
Postat av: Tezz

joo det gör ju det min vän!

men sluta nu me o lösenordsskydda.

vill ju läsa dina kloka ord oxå vettu :)



jaa svin söt! var säkert 10st i kön oxå när han sa det så alla log så mkt åt mig sen när dom skulle betala :)

Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-13 @ 01:42:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: p

haha va gulligt :D

2009-04-13 @ 11:56:09
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback