Less.omotiverad. o åter less...

Vars tog motivationen till en vältränad kropp vägen ?
har inte varit o tränat på hur länge som helst...
var nog sist ja var o tränade me nina ?

hojja nu känner man sig som en valross igen...

men ja tänkte ja skulle åka till gymmet nu tors-sönd iaf :)
så ja hoppas ja tar mig den tiden
sommaren börjar ju närma sig !
iofs ska ja jobba hela tiden så spelar ju ingen roll hur man ser ut under arbetskläderna...

kanske e lika bra man går o lägger sig idag ?
för humöret är inte det bästa om ja säger så...
så kan ja vakna imorn o vara så strålande humör för att det redan är helg :)
ja tänk om ja kunde vara så smart o lägga mig i tid nån gång ?
men nej nej, klart ja måste vara uppe till kl 2 varje natt...

jag önskar ja vore en duktig o flitig människa...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer med piskan och piskar igång dig, hehe ;)



Du är duktig och flitig juu, jag önskar ja kunde vara lika duktig som du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback