:(

Nehe ja skulle inte bli besviken...
men det är jag! :(

jag som är dum blondin trodde det var en 2a
men d var ju en 1a, o d borde jag ju förstått iom att den bara var 40 kvadrat...
men är man korkad så är man

nu vart allting jobbigt igen
lägenheten var fin men nästan inga av mina möbler skulle rymmas
skulle iofs vara mysigt me en sån liten lägenhet :)
men ja får ångest över att behöva skilja mig från mina ägodelar
att inte ha ett kök är nog värst. jag som lagar så mkt mat...

så blir att söka vidare. Wish me luck!
för det behövs verkligen

Petter ringde mig nyss så då fick jag beklaga mig för honom
till han kan ja gnälla hur mkt ja vill för han vet ju hur jag är :)
ja behöver få tycka synd om mig själv ibland, lr ja ofta, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback