Duktig flicka :)

har varit o sprungit efter jobbet idag oxå :) wiiehoo
men var dock inte lika duktig idag
var jobbigt redan efter 10 min men ja pressade mig till att klara 20 min iaf!
har haft träningsvärk i typ ben o höfter idag så har staplat som en tant idag :)

vad som är sjukt störande me Iksu är att det inte går att träna mellan
15 - 21, för att d är för mkt folk. inga maskiner lr vikter är lediga! >:(
skulle köra lite mage o ben efter löpningen
men blev endast en magövning. var så mkt folk så jag blev ju nästan snurrig
åhhh irriterande

men imorn börjar jag jobba kl 14 så hoppas jag tar mig upp i tid så kan jag fara o träna tidigt :)

ska man orka laga nå mat idag ? måste ju ha lunch till imorn....
Taco paj står på dagens matsedel. jaja får se om ja e slö lr duktig senare ikväll! :)

är iaf sjukt trött!
inte mkt sömn på senaste
men det som inte dödar härdar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback