Dream a little more

Såg ju fram emot en lång natt igår
men det är ju klart ja inte kunde somna efter det beskedet...
jaja spela roll

har iaf har haft en riktig trevlig dröm inatt !
mer sånna åt Therese ;)
så jag ville inte stiga upp när väckaren ringde
så tvingade mig in i drömmen igen, naajs

blir ingen träning idag innan jobbet
ofta när jag tränar för att få en finare kropp o saker inte blir som ja tänk,
så blir ja tjurig o börjar äta massa onyttigt, haha
för tänker spela roll ändå ingen som bryr sig om ja blir en tjockis
men nu är d ju inte riktigt sant :P
så tänkte jag skulle bryta traditionen
blir så jobbigt o börja om från början igen

nee nu blir d lite frukost :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ätstörningar? låter så... hoppas det löser sig :)

2009-04-03 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback