Besök :)

Igår fick jag besök av Linda, Peter o Jonas :)

det enda ja hade o bjuda på var dock köpes fika
så Peter förväntar sig hemma bakat nästa gång
ska försöka fixa det så han blir nöjd :) hehe

blev att se Ballar av stål
fyy fan va sjuka dom är, men sjukt roliga oxå :)
sen togs kortleken fram
ja kan säga att jag hade inte lika tur i spel den här gången!
men då borde ja få tur i kärlek som d sägs ? ;P

fick även natt gäst på köpet =)
Linda pratade o pratade, aldrig hade hon tänkt sova igår :P
men tillslut lyckades jag slå dövörat till o somna, hehe :)
du e för söt gumman :)

Nu när jag kom hem så låg en lapp på sängen
Linda vet att ja älskar lappar så det var det första jag kollade efter då ja kom hem :)
gulle du! Love u mest! =)



Ja du är the queen! :)
men om du är drottning, vad e jag då ?
härskarinna ? moahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback