Vill följa me till Turkland !!! :(

Nåå mina vänner LInda o Tesse + 3 tjejer till ska åka till Turkland nästa vecka!
o jag kan inte följa me ! känns sugit som faaan :(
jag har ju råd, men iom att ja inte fått jobb i Umeå än så kan jag inte slösa
på slantarna, utan måste hålla i dom hårt, annars blir d bröd o vatten
till vintern, hehe.

meen hade varit så himla roligt o följa me vännerna, fatta kul vi skulle ha!
hoppas d kommer en till chans inom kort så ja kan följa me :)
Var ju i Thailand i januari, men suget efter utlandet finns alltid, e såå
underbart, man blir aldrig less solens strålar o värme.
jaja tjejerna kommer nog ha d helt underbart, d förtjänar dom :)





Jag vill tillbaka !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback