Träningsguiden !

Tänkte tipsa om en sida som jag använder mig av, http://www.traningsguiden.se/

Tycker den är jätte bra, för man lägger in sin egen träningsdagbok.
Så varje gång man tränar så får man poäng, som grunar sig på
prestationsnivån. För mig så är dom poängen som en extra morot,
för rör på mig mera då ja vet att jag får poäng, hehe :)

Även fast d bara är för sin egen skull. Men i slutet på månaden så
får man en rapport till sin mail där hela tränings månaden är samlad.
Så då vet man precis hur många timmar man har varit o sprungit,
varit på pass eller styrketräning.
Tycker d är himla kul, för varje månad vill man tävla me sig själv
o få mera poäng nästa månad :)

Man kan även "tävla" mot sina vänner, så blir d en extra sporrning
o få mera poäng än dom :)

Så ja rekommenderar att ni skaffar en träningsguide ni oxå :)



1 timmes Bodypump ger mig 480 poäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback