Träna ben idag!

Idag var ja o Johanna o tränade ben :)
Bra att ja har Johanna, hon e som min egna
Personal Trainer :) Mkt duktig e hon tycker ja allt :)

Åh herregud va ja blev pinad, var länge sen ja körde ben
nu, 2 veckor sen. Å Johannas pass e inte lätta, nej nej
bara mer o mer vikter på stången, hehe
Men d e bra, ja behöver nån som pressar mig, annars
ger ja upp alldeles för lätt. Men mina knän gjorde ont
redan innan vi tränade så på utfallen fick ja ta av vikter
eftersom, mina stackars knän klarade inte av 30 kg :(

Sen efter träningen så åkte ja till stallet direkt o var ut
red me Tjango, så blev mkt motion idag. Ska nog gå
på en PW me Wilmisen snart oxå, får se hur d går,
mina ben är sååå stela o min rumpa värker, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback