Second hand!

lr ja inte riktigt :)
jag kan erkänna att jag aldrig köpt second hand!
inte va ja minns iaf ???
men igår när jag började gräva i mammas garderober så hittade jag massa schyssta
prylar =) tyvärr så kan jag ju inte ha mammas kläder då d skiljer 4 - 5 storlekar
mellan oss, hehe. meeen jag hittade väskor, halsdukar, mössa o handskar iaf :)
önskar hon hade haft nåt snyggt skärp jag hade kunnat ha kring midjan,
jag får leta vidare!

sen började jag gräva i min gamla garderob oxå o hittade huuur mkt gamla kläder
som helst som jag kan använda nu i höst! kan man kalla d second hand oxå lr? haha
för jag har ju använt dom tidigare :P tss
Detta hittade jag bla; svart kostymbyxa gubbmodell, lång svart stickad kofta,
svart pennkjol m slits bak, svart spets linne, svart kjol (som jag ska använda som
klänning tror jag),
svart manchester kavaj, svart manchester kjol,
svarta manchester byxor o en lila manchester kavaj !

Haha mkt svart, men d är ju min favvo färg :)
Inte illa må ja säga o hitta så mkt kläder som jag inte hade en aning om att ja ägde :)
Perfekt då börsen e mkt liten nu när man e student :(

Men iaf åter till second hand, tror faktiskt att jag e redo för att åka en tur på Myrorna!
haha, så kanske jag får me mig hem mitt första second hand fynd =)
Kan hända jag har blivit vuxen så ja kan tänka mig o ändra på min klädstil, tss
När man tänker efter så har jag ju i princip alltid sett likadan ut, bara "nya" kläder
o inget utstickande eller annorlunda.
Är d slut på det nu kanske ? Det återstår o se ! hehe

Nee nu väntar trädgården! Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback