Grävt i trägårn' heeela dan =)

Idag har jag pjåtat i trädgården heeela dan!
Har hjälpt mamma o göra om en av hennes stora rabatter :)
Så nu har jag stått o grävt o flyttat perenner, buskar o träd
i 8 timmar ! fatta trött jag är, helt slut. Åt mat som en karl sen
oxå, d fanns ingen botten, hehe.

Så idag har jag verkligen kännt mig som trädgårdsmästare!
Det är så himla roligt, tiden bara rinner iväg :)
Så känns kul att jag verkligen valt rätt yrke =)

Meen min kropp e pajj känns d som, så ska nog gå till min
farbror o få zonterapi o en massage, najs :)
Känns inte som att ja orkar gå ut igen, men mamma verkar
inte låta mig vila, hon försöker passa på o få min hjälp medans
jag e hemma.

Ska försöka lägga in nå före o efter bilder sen :)

nee d e väl bara o fortsätta jobba ! Puh
Tungt o vara trädgårdsmästare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback