Godnatt !!!

Nee nu e d dags för sängen, hade tänkt se ett avsnitt av Heroes,
men d blir för sent.... Har äntligen tagit mig i kragen o ska börja
se Heroes som alla pratar om, så ja förmodar ja kommer tycka
den e lika bra som alla andra :)

Är faktiskt lite stolt över mig själv, har varit duktig 2 dagar nu när
ja kommit hem, har städat o fixat så snart e lgh i topp trim :)
Ska försöka fixa o trixa o komma på smarta lösningar här
hemma nu medans ja har praktik, för sen när ja börjar skolan
så blir kvällarna hektiska när man ska hinna me läxor.

Så igår blev d STOR städning av klädkammarn, rev ut allt,
organiserade o plockade in allt igen, blev jätte fint ! =)
O idag så satte jag ju ihop Billy hyllan så alla böcker o papper
som låg över hela lgh är oxå organiserade nu =)
Känns så skönt att få ordning på sitt liv, hoppas min
"organiserade" sida håller i sig ett tag till !

Nästa projekt e nog att putsa fönstrena på balkongen,
vore ju bra om man kan kolla ut ur fönstrena i vinter =)

Nee ursch, nu e kl över midnatt igen, ALDRIG lär ja mig.
Pucko jag.

Natti natti på er :)



Bilden tagen från min balkong för några veckor sedan
Så vackra färger på himlen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback