Gammal??? Jag ? What?!!!

Hehe har varit på Corona ikväll me Johanna.
O tydligen var jag bland d äldsta på stället....
Alltså shit, jag har fått känna mig gammal ikväll...
Annars e man ju van me motsattsen....
Ja d e väl bara o inse, att från o me nu så går d utför !
:( 23...ja man e väl gammal. ja så är d

Fick iaf höra att ja var vacker ikväll =)
Av en tjej! hehe, najs ;)
Du vet ju Andreas va vi pratade om ;) Me like, tss

Var första gången ja var på Corona, när ja kom var d inge
folk alls i stort sett, förutom Johanna o alla bygg pojkarna,
fick nästan hälsa på alla hennes 50 klass kamrater :)
Men sen kom d hur mkt folk som helst! ojoj stället var
knök fullt !

Kvällen började me 2 drinkar o 1 shot, efter varann!!!
Johanna var på hugget o d var bara för mig o hänga på!
Men även fast vi drack mkt så blev ja aldrig riktigt full...
Men ja kan dansa o ha kul ändå! =)
Var kul o känna sig lite som en student för en gång skull
faktiskt, men som sagt kännde ja mig lite gammal bland
alla 88or o 89or, hehe.

Jag tycker d är såååå skönt att alla krogar stänger kl 02 i Umeå.
För då får man komma hem i tid o får sova så man inte e helt
knäckt dan efter. Men d e väl bara ja som e GAMMAL som
tycker d :)

Så nu ska ja ta mig en resorb o krypa ner i min stora mysiga säng ;)

Här e bilderna från ikväll !

Meee






Johanna suger på sin drink ;)





Jag o Johanna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback