Sjuk :(

Idag e ja sjuk så har varit hemma från skolan.
Skulle åka o jobba nån timme på eftermiddan hade ja tänk,
men ja åker dit så får ja se.
Jag tror inte dom vill ha en snorig Therese i kassan :p

Ligger o myser i sängen, vovvarna ligger självklart o värmer
mina fötter :) Älskar mina små barn !
Hehe lr jag har ju bara en vovve, men Bella bus e som mitt lilla
barn oxå, hon e såå söt!

Hade tänkt vara duktig idag o städa, baka o laga mat, men
ja har ingen ork, får bli nån annan dag...



Kolla vilka små sötisar, matte älskar er :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack för rådet! För jag har bara vanlig blomjord här hemma... Bark måste jag då bara ha :) Hoppas du blir frisk snart!

Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 02:19:52
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback