Men inte bli sjuk nu!!!

Dagens förfrusna fötter har gett resultatet täppt näsa :(

Men ja som börjar jobba imorn!
Ska jobba tis till fredag, 16.00 - 22.15
O min skola slutar 15.10, så blir stressigt o
hinna köra från skolan o till stallet innan jobbet.....
Jaja d ska nog funka :)

Men ja börjar fundera om ja ska vara hemma från skolan imorn.....
hade vart najs, slipper ja stressa imorn iaf, så ja klarar av första
arbetsdagen. Så kan ja åka o träna oxå :) hihi

Hoppas ja orkar me dom närmsta långa dagarna,
blir ju att gå skola/jobba från 8.30 till 22.30...
d som inte dödar härdar sägs d juh :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Kul att du foljer resedagboken, jag foljer dig har sa ofta jag kan;) jag tycker att vi ska motas upp i thailand igen som vi gjorde senast komsi komsi! Forresten sa har jag nog lyckats kopa mig ett till par lite forsma skor hehe Kram pa dig!

2008-10-07 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback