Men ALDRIG lär jag mig...

...att gå o lägga mig i tid!!!

Morr

Imorgon e första skoldan efter 5 veckors praktik
Ska bli roligt o börja skolan igen :)
Få en riktig vardag me rutiner
Blir iofs riiiktigt stressigt för mig nu tror jag,
ska hinna me skolan, jobba, träna, tjango & wilma + alla måsten...
Hmm vi får se hur d går, men om ja planerar mina dagar nog
bra så borde d funka :)

Tänkte ja skulle försöka stiga upp kring 6 imorn o gå på
en rask morgon prommis me Wilma girl.
Men känner ja mig rätt så sover ja till sista minut o får
stressa arslet av mig....

Voi voi e inte lätt o vara jag, o måsta leva me mig själv, hehe :)

Nee kanske man ska försöka sova nu iaf ???




Tillbaks till skolan o alla vackra blommor o ting i trädgårdsvärlden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback