Jag har aldrig påstått

att jag är ordningsam !

ojoj kan vara jätte städat o fint o sen dagen efter ser d
ut som att nån krashat stället, haha
o jag har ju ingen att skylla på än mig själv !
lr Wilmisen drar ju in 100 tals löv o barr i lgh iofs :P
o drar omkring me sina leksaker så ser ut som att d bor
nåt litet barn här, men hon e ju min lilla bebis :)

iaf så ser mitt sovrum ut som ja vet inte vad för d mesta
kläder öveeeerallt !

Tur att ja inte bott ihop med nån som varit perfektionist, det
hade nog inte gått, den personen hade nog blivit galen på mig :P
Älskar då det är städat o fint runt omkring mig, då trivs jag,
men min stökiga sida tar överhand o ja slänger saker omkring mig :(

Visar en bild här nedan, som visar kläder som legat på golvet,
kläder som ja använt den senaste veckan typ....hehe



kanske inte ser så mkt ut, men d var riktigt mkt kläder nu när ja började sortera upp d....
ojoj aldrig lär jag mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback