Pojkvän me skoter sökes! :P

Haha d stämmer,
härmed söker jag en kille som skulle stå ut me mig,
+ att han måste äga en skoter ! moahaha
d är inte lite ja begär :p

för jag vill faktiskt åka till fjällen till våren,
o då behöver jag ju sällskap + en skoter
så känner ju lite brådska nu o hitta min skoter kille
för snart e d ju jul, o sen kommer ju våren springandes
ojoj d blir inte lätt d hära
lär ju inte vara så många skoter killar som läser min
blogg heller....hmmmm

jag får gå på krogen me en tshirt där d står,
"Skoter kille önskas" haha, lr så inte

jaja lär ju inte bli nå fjällen för mig det här året heller :(
synd om mig är d faktiskt, visst tycker ni d ?


Ja tack! ;)




Jag vill till fjällen !!! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback