Julen är räddad :)

Jag fick jobba de dagar jag hade önskat,
så det blir o fira jul hemma me familjen i Luleå :)
för annars hade d ju inte varit en riktig jul,
familjen är ju viktigast, familjen gör julen!
så är det bara.
o jag som sist var hem i början på september,
så var länge sen nu!

älskar ju mitt kära Umeå, men nu känner jag
att d ska bli skönt o komma hem :)

vart dock väldigt struligt me hemfärden,
hade ju tänkte köra bil hem men min mor o far
vill inte att ja ska köra me lill bilen, ifall d var dåligt väder o så,
så ja beslöt mig idag för o uppfylla deras önskan o åka tåg.
( har varit ensvis som få flera veckor att ja ska minsann köra min bil hem!!!
men ändrade mig nu när ja fick höra att ja får låna pappas
bil medans ja e hemma, haha här blir d köra av, kommer
glida omkring som en prinsessa ! ) hehe

Men min älskade lilla Wilma ska ju självklart följa me matte
hem till Luleå under julen, o alla djur platser på tåget var upptagna
den dagen ja skulle åka hem, dvs tis före julafton.
För ja jobbar på måndag...men på måndag finns d plats för Wilmis o mig,
så ja gjorde en rövare o bokade en avbokningsbar biljett på måndag,
o så ska ja försöka byta bort min tid.
Så ja hoppas nån e snäll o byter tid med mig lr jobbar istället för mig!



Min älskade julegris Wilma :)

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jasså du är från Luleå du ? =) Fick nog av norrbotten 05/06 i boden.. =P

Angående Paramore så tycker jag "Misery Buisness" är skit bra, och "Emergency"

Postat av: tjejen

Vad roligt för dig att få komma hem under julen, man ska vara med familjen då! Hoppas att du får en bra jul, och en massa julklappar =)



gillar din blogg! synd att du inte uppdaterar så ofta.. Ha det!

2008-12-01 @ 23:38:04
Postat av: tjejen

Vilket fint julkort! jätte söt =)

2008-12-01 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback