Utmanad

Har blivit utmanad av Karin, sorry att ja e så dålig på att anta dina utmaningar :(
ska skärpa mig, så börjar redan idag :)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Säljare blomsteraffär
- Ica kassörska ;)
- no more
-

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Twilight
- Dirty dancing
- Pretty women
- Bodyguard

Fyra städer jag har bott i:
- Luleå
- Umeå
- så var den saga slut :P
-

Fyra teve-serier jag gärna ser:
- Lipstick jungle
- Heroes
- Gossip girl
- Greys anatomy


Fyra ställen jag vill åka till:
- Thailand
- Kina
- Sydamerika
- USA

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- www.facebook.com
- www.bloglovin.com
- www.blogg.se
- www.piratebay.se


Fyra favoriträtter:
- Thai mat
- Kinamat
- Veg mat
- Sallad

Fyra personer jag utmanar
- öhh ja vet inte vem som läser min blogg så utmanar ingen :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

under webb sidor glömde du visst www.jontee.blogg.se

2008-12-09 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback