Önskelista !!!

Ahhh fick den strålande iden o skriva ner en önskelista!
Inte för att ja eg ska göra d...har ju inte råd o köpa spec
många klappar i år....
känns ju mkt dumt o ens önska sig nå om man
inte kan ge tillbaka lika mkt.
o mina föräldrar borde itne köpa nå till mig,
för ja får redan så mkt av dom under hela året.

men iaf så kommer här en lista till dom som känner för att
dom vill ge lilla mig massa fin fina paket :)

* Bur till Wilma (för att ha i bilen)
* Kamera ( stor o klumpig e den, o den käkar batterier som en idiot!)
* Mobil ( min fyller 2 år nu, fungerar alldeles utmärkt, men hade vart trevlig me en ny)
* Pengar (åhh alltid trevligt! )
* Presentkort ( på kläder! Gina o H&M, naaajs)
* Klippning ( hallå ser ni hur ja ser ut i håret? hemskt)
* Wii ( åhh d vill jag ha, kan ja träna framför tvn, hade ju varit mkt bekvämt må ja säga )
* Data stol ( nee jag har ingen! en svart tack! )
* Trädgårdsböcker ( jaa d behövs alltid)
* Data underlägg ( ni vet en sån dära till bärbara, så man kan ha den i knäet lr sängen)
*Matberedare ( lämna d tråkigaste till sist, tråkigt men dock behövligt! )

så om ni har nå pengar över, tveka inte att lägga dom på mig! haha
nee så hemsk människa e ja inte, ja bara skojja :P

fast lite sanning ligger d i d,
alla som känner mig vet att ja e sååå svag för paket! :)
give me, give me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback