När börjar mitt liv ?

Alltså ja har hamnat i en 30 års kris...
6 år FÖÖR tidigt !

Har så panik över att ja fyller 24 år om precis 4 månader....
jag vill inte, ja vill INTE !!!

åhhh
d går bara utför nu
blir bara äldre o fulare för varje dag
min ungdom är slut om 4 månader
hur kul är det ? :P

ursch, ja vet att ja e svamlig
men känner pressen över att mitt "vuxna liv" ska börja snart
känner mig stressad
hur kommer mitt liv se ut ?
kommer ja träffa mr right ?
kommer mitt liv bli som ja hoppas ?

hade ju bestämt mig för att ja vill gifta mig när ja e 27,
för vill helst inte vara brud vid +30 :P
o d är bara 3 år tills dess,
o hur fan ska d gå till ?????

ska hinna träffa mr right, ha ett bra jobb o god ekonomi,
skaffa villa o volvo o allt helvete
som ni förstår så har redan min plan spruckit :P

ojoj, nu förstår ni som inte redan vet,
att jooo hon är knäpp den dära tjejen :P
har aldrig påstått nå annat :P

d var allt för ikväll,
ska gå o lägga mig strax...
o d börjar suga vid d hära laget att lägga sig i en tom säng.

denna låt får söva mig ikväll:




Buckcherry - I'm sorry

Kommentarer
Postat av: Karin

Men lilla vän nu får du väl ändå lugna lillhjärtat! du kan ju inte stressa upp dig för framtiden :) det kommer en fin edward lookalike till dig ska du se hehe :)

Postat av: Jonathan

Gud va gnällig du är! :) Du "har ju hela livet framför dig" det sa du ju själv.. Sov gott! Kram!

2008-12-06 @ 02:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback