Julmarknad,julklappshandling,träning o barnpassaning!

joo min lördag kommer bestå av :

julmarknad på min skola, kommer nog vara huur mysigt som helst :)
tar nog me wilmisen så hon får se alla vovvar o människor :)

julshopping: men va ska ja köpa eg ? ska söka nå o köpa till min kära bror...
men huuur fan lätt är d ? är väl bara o lägga ner. men fredrik du kan ju säga
till mig istället va du önskar dig ? :)
blir en present åt johanna oxå som fyller år nästa vecka :)

träning: jaa blir väl biceps tror ja minsann, lr axlar bröst mage, hehe

barnpassning: ska passa små kusinerna, så inget party, sparar mig till nästa vecka
åhh kommer bli en tung vecka !!! men troligtvis en mkt bra sådan, yepp yepp :)

jaha, här sitter man då....01.40 är klockan o ja ska stiga upp tidigt!
jag var ju duktig o drack kaffe ikväll för ja skulle vara pigg o göra knäck
så visste ju att ja skulle vara vaken hela natten

känner ja mig själv så försover ja mig imorn o hinner inte göra nå
så typiskt mig, så är d nån ide ens o ställa klockan? hehe

jaja, ska göra ett sömn försök nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback