Idag känns d att ja lever...

åhh har sååå träningsvärk !!!
hur kunde ja glömma att stretcha igår ?
stupid ass e va jag är
jaja får lida för d idag, men känner ju att
träningen verkligen tog där d skulle,
för har sååå ont i rygg o biceps :)

ska åka på stan nu o kolla lite presenter o klappar...
o om d finns nån snygg klänning till jul/nyår, tss
shopaholic som ja är så kryper d i hela kroppen
bara ja tänker på att gå på stan, åhh ja vill köpa ALLT !!!
tur att ja har börjat kunna kontrollera mina inköp,
annars hade d kunnat gå illa me min ekonomi :P

efter träningen blir d ben o mage på Iksu !
hoppas jag :P
ja e ju dålig på att åka dit själv, men ja ska föröska
tvinga mig själv :)



Så här vardagligt klädde ja mig idag,
orkade inte börja klä upp mig,
inte som att nån skulle märka d ändå :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback