En till lista...

Även den här listan har ja blivit utmanad av Karin för en tid sen

Lovar du att vara ärlig? Yes
Du heter: Anna maria Therese
Smeknamn: Tezz
Låt just nu: Story of the year - The antidote
Om du röker: Nope
Beroende av: Kärlek, o så godis förståss :)
Favoritkaraktär(er) i bok: Förälskade
Vem behöver du mest just nu: En karl, nån som ställer upp ? ;)

Vad tror folk om dig:
Hmm, har hört att folk tror ja e bortskämd...
Stämmer det: nee, men mamma o pappa e snälla me mig :)
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon: hehe ord behövs inte :P
Hur imponerar man på dig: ja du, en skön humor o ja kan falla pladask :)

Brukar du skratta för dig själv? Hahaha joo
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej har du båda hundarna?
Vilken är din favoritmålning? öhh ?
Vart bor du: I en 2a på 60 kvm :)
Trivs du där: mm mkt :)
Festar du mycket: Nope, men blir mkt till jul :)
Vad har du för mobiloperatör: Telia till vänner
Är du allergisk mot något: Joo, mot laktos...

Nästa mål i ditt liv: Ta mig i kragen o styra upp mitt liv
Hur svarar du i mobilen: Hallooooo
Vem ringde du senast: Johanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon skulle komma till Iksu kl 15.00
Antal sömntimmar i natt: skulle blivit 5 timmar, men d blev 8, hehe försov mig!
Sov du ensam: Nope, never alone :P har ju min lilla vovve som värmer mina fossingar :)

Tycker du om din pappa:
Han e rolig ! Bästa pappan i vääärlden :)
Brukar du komma i tid: Joo, försover mig till skolan ibland, men e alltid i tid till viktiga saker
När mår du bra: För d mesta, men alla har ju sina bra o dåliga dagar
När blev du fotad senast: Jag fotade mig själv igår
Vanligaste färg på dina kläder: Svart så klart !
Vad tycker du om fötter: Bra att ha när man ska gå :P men annars så får dom gärna hålla avståndet :P
Är du smart: Men va tror du ? självklart :P
Är du aktiv i skolan: Njae, hade kunna vara mer aktiv
Vem/vilka saknar du just nu: Jag saknar min familj + Linda Pernilla o Karin

Favorit dryck på morgonen: Te el juice
Rakar du benen: hehe men givet
När brukar du gå och lägga dig: Kring 01 tiden, önskar dock ja la mig kring 23
Är du blyg: Nee, e rätt social, men d beror på situationen så klart
Sysslar du med någon idrott: Tränar på gym, men ingen spec idrott
Vill du hellre ha mail än brev: Ja ett mail e väl enklast, men o få ett brav nån gång hade inte varit fel :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes I doooo

Har du spytt offentligt:
haha, va vore undoms åren utan d ? :P
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hehe ja d vill du bra allt veta va ? ;)
Använder du stjärnor eller kajal: En stjärna e jag redan :P så kajalen är given!
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : Familjen, vännerna o mina djur! o om ja hade haft en boyfriend hade han ju självklart stått högt på listan över viktiga personer...
Är du bortskämd: har ja redan svarat på juh :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback