Söndag...

Jag älskar söndagar!
d flesta gör ju inte det, o d kan man ju förstå iom att måndag närmar sig, d tycker jag ju inte heller är så kul...
Men varför jag tycker så mkt om söndagar e lugnet, tycker att d på nå konstigt sätt känns i luften att d är söndag, hehe.
En härlig lugn luft, tss, va ja svammlar på.

Idag har varit en sån söndag. En helt underbar dag, en mysig höstdag.
Har fått hur mkt som helst gjort idag, även fast jag var ut i går o det inte blev så mkt sömn.
Gårdagen blev nog som en vitamin kick :) Me like, hehe
Kan ju iofs vara för att jag börjat träna o min kropp har blivit starkare o piggare.
Men drömmaren o romantikern som jag är väljer gärna o tro att d beror på nånting helt annat ;)

Har redan planerat hela morgon dagen fullt me aktiviteter, måste passa o hinna göra så mkt som möjligt under tiden jag e hemma! För på söndag så packar jag ihop igen o beger mig mot mitt älskade Umeå :)
O tar med mig min älskade poa häst !




Tjango mumsar på klöver äng :)
Går inte o beskriva hur sjukt mkt jag älskar denna häst !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback