En ny start !

Då var d dags att börja blogga igen då!
fast d blir väl som vanligt,
att ja bara bloggar några gånger, o sen inte har nåt o säga, hehe

Har iaf flyttat hem till Umeå igen, känns hur skönt som helst!
älskar mitt hem :) sitter o myser på i lgh på kvällarna,
kan göra va ja vill, ingen som kan klaga på mig :)

Skolan har börjat o den nya utbildningen är sååå rolig :)
trivs verkligen, synd bara att d inte fanns mer folk i klassen
som var i min ålder, alla e typ små barnsmammor lr så har dom
tonåringar, men jaja alltid lär man sig nåt :)

Imorn blir d Luleå, ska bli så roligt o träffa bror o P igen :)
o så Linda förståss :) ska stiga upp halv 6 på morron, för 6 går bilen! puh
kanske man skulle ta o lägga sig tidigt idag då ?
hehe d lär ju inte hända!
ska tydligen bli mkt träning den här veckan ja ska vara hemma, najs :)
har kommit igång me träningen lite, har haft en mjukstart med lite styrke, bodypump
och step muskel ! e så skönt o komma igång me träningen, man blir så mkt piggare
o mår så mkt bättre :)

Imorn blir d att fira pappa oxå, min älskade far fyllde år förra helgen,
men vi tar firandet nu när ja kommer hem så hela familjen e samlad :)
så blir att gå ut o käka på resturang, trevligt :)
sen på lördag e d tydligen Cleo premiär! woohooo, kan bli trevligt ! =)

...Tänk om tänk om, tänk om d skulle vara helt rätt, lovely :)
blir intressant o se om d blir som planerat lr inte...

  

Jag flummade mig med webcameran idag innan ja åkte på stan o gjorde
några ärenden, enjoy! haha



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback